tisdag 8 september 2015

Fredens religion

Efter ett möte med Polisen, Socialförvaltningen och fritidsgårdarna stängde jag min första blogg för att inte irritera de familjer vars ungdomar jag försökte nå i syftet att ge dem ett alternativ till destruktiv gängbildning och kriminalitet.

Irritationen orsakades enligt de övriga mötesdeltagarna av min islamkritik i bloggen.

Projektet är tills vidare lagt på is eftersom målgruppen verkar vara ointresserad av den livsstil vi erbjuder i föreningen Ungdomens Ark.

Självcensuren är också nedkyld ett tag.

Jag anser fortfarande att islam är en vålds- och förtrycksinspirerande ideologi med en brutal krigsherre som förebild men försöker avstå från övriga personliga åsikter eftersom det räcker mer än väl med att återge vad nyhetsmedierna förmedlar så håll till godo!


Klicka på texten så blir den större. Högerklicka
och välj ny flik om du vill ha en web-länk

Klicka på texten så blir den större. Högerklicka
och välj ny flik om du vill ha en web-länk






-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar